Skip to the main content

Professional paper

ZNAČENJE STRATEGIJA UČENJA U ŠKOLI

Marina Garić ; I. osnovna škola Celje


Full text: croatian pdf 174 Kb

page 783-787

downloads: 203

cite


Abstract

U 21. stoljeću, društvo u kojem živimo, ponosno možemo zvati društvom znanja. Nove spoznaje i otkrića šire se brže nego ikad prije, na sva područja i u svakom trenutku. Upravo zbog toga naglasak se stavlja na cjeloživotno obrazovanje i na sam proces učenja. Također, sve veći naglasak stavlja se i na strategije učenja, odnosno ne samo na njihovo upoznavanje, nego i na njihovu praktičnu primjenu. No, prije nego što počnemo koristiti strategije učenja, vrlo je važno usvojiti važnost smisla samog učenja, a to znači da ih je potrebno koristiti kako bi se ostvarili određeni ciljevi i polučili određeni uspješni rezultati. To je svakako glavni cilj moderne škole na svim obrazovnim razinama. Ako učenici nauče načine učenja u različitim situacijama, zasigurno će, u određenim vremenskim razdobljima, biti uspješniji, a te će im spoznaje samo pomoći u kasnijim životnim situacijama. Na taj način najintenzivnije se razvija proces cjeloživotnog učenja koje je u ovim vremenima neizbježno i od iznimne važnosti.

Keywords

učenje, strategije učenja, vrste, učenik, učitelj

Hrčak ID:

291373

URI

https://hrcak.srce.hr/291373

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 357 *