Izvorni znanstveni članak
RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU
Vesna Bagarić
; Filozofski fakultet u Osijeku, Sveučilište u Osijeku
Puni tekst: hrvatski pdf 853 Kb
str. 221-234
preuzimanja: 3.068
citiraj
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika, 8 (14), 221-234. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika 8, br. 14 (2007): 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika, 8(14), str. 221-234. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.12.2024.];8(14):221-234. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
IEEE
V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika, vol.8, br. 14, str. 221-234, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. [Citirano: 25.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 790 Kb
str. 235-257
preuzimanja: 2.121
citiraj
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika, 8 (14), 221-234. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika 8, br. 14 (2007): 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika, 8(14), str. 221-234. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.12.2024.];8(14):221-234. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
IEEE
V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika, vol.8, br. 14, str. 221-234, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. [Citirano: 25.12.2024.]
Sažetak
Novija istraživanja komunikacijske kompetencije učenika stranoga
jezika upozorila su kako učenici različitih stranih jezika ne postižu istu razinu komunikacijske
kompetencije u pojedinim jezicima nakon istog broja godina učenja
tih jezika. Glavna svrha istraživanja, prikazanog u ovom radu, jest usporedba razine
komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika engleskog i njemačkog jezika
u pisanju i govorenju. Na A2 razini nisu utvrđene značajne razlike između te dvije
skupine učenika (4-5 godina učenja, osnovna škola) u razini njihove opće komunikacijske
kompetencije u tim jezicima u pisanju i govorenju. Na toj razini gotovo
da se nisu pokazale značajne razlike ni u razini ovladanosti pojedinim komponentama
komunikacijske kompetencije. Međutim, na B1 razini učenici engleskoga i
njemačkog kao stranih jezika (8-9 godina učenja jezika, srednja škola) ne postižu
ni istu razinu ovladanosti općom komunikacijskom kompetencijom u pisanju i govorenju
niti istu razinu ovladanosti većinom komponenata komunikacijske kompetencije.
U diskusiji se razmatraju razlozi koji su mogli dovesti do tih nalaza kao i
njihova relevantnost za učenje i poučavanje engleskoga i njemačkoga jezika u hrvatskom
obrazovnom kontekstu.
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija; komponente komunikacijske kompetencije; učenici engleskog jezika; učenici njemačkog jezika; osnovna škola; srednja škola
Hrčak ID:
26954
URI
https://hrcak.srce.hr/26954
Datum izdavanja:
14.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 7.026
*