Skip to the main content

Review article

IMIDŽ I BRENDIRANJE DRVOPRERAĐIVAČKE INDUSTRIJE BIH NA MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA

Nedret Kikanović ; Kantonalna privredna komora Tuzla


Full text: croatian doc 92 Kb

page 96-104

downloads: 619

cite


Abstract

Cjelokupno gospodarstvo, pa i drvoprerađivačka industrija Bosne i Hercegovine, mora se suočiti, i u zemlji i na vanjskom tržištu, sa jakom i brojnom konkurencijom i u tržišnom nadmetanju tražiti rješenja za svoj opstanak i budući razvoj. Nastup na međunarodnim sajmovima je najpogodniji, najefikasniji i najpristupačniji način za uključivanje bosansko-hercegovačke privrede u međunarodno tržište.U radu su izvedena uopćavanja o: korisnosti tuzlanskog modela, mogućnostima unaprjeđenja modela, stvarnim potencijalima izlaganja na sajmovima kao relativno tradicionalnog koncepta tržišnog komuniciranja i na koncu, generalizacija o modelu „brending kišobrana” kao mogućoj strategiji odgovora na početnu inferiornu poziciju malih gospodarstava.

Keywords

drvoprerađivačka industrija; međunarodni sajmovi; Bosna i Hercegovina

Hrčak ID:

63502

URI

https://hrcak.srce.hr/63502

Publication date:

20.1.2011.

Visits: 1.322 *