Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

IMIDŽ I BRENDIRANJE DRVOPRERAĐIVAČKE INDUSTRIJE BIH NA MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA

Nedret Kikanović ; Kantonalna privredna komora Tuzla


Puni tekst: hrvatski doc 92 Kb

str. 96-104

preuzimanja: 619

citiraj


Sažetak

Cjelokupno gospodarstvo, pa i drvoprerađivačka industrija Bosne i Hercegovine, mora se suočiti, i u zemlji i na vanjskom tržištu, sa jakom i brojnom konkurencijom i u tržišnom nadmetanju tražiti rješenja za svoj opstanak i budući razvoj. Nastup na međunarodnim sajmovima je najpogodniji, najefikasniji i najpristupačniji način za uključivanje bosansko-hercegovačke privrede u međunarodno tržište.U radu su izvedena uopćavanja o: korisnosti tuzlanskog modela, mogućnostima unaprjeđenja modela, stvarnim potencijalima izlaganja na sajmovima kao relativno tradicionalnog koncepta tržišnog komuniciranja i na koncu, generalizacija o modelu „brending kišobrana” kao mogućoj strategiji odgovora na početnu inferiornu poziciju malih gospodarstava.

Ključne riječi

drvoprerađivačka industrija; međunarodni sajmovi; Bosna i Hercegovina

Hrčak ID:

63502

URI

https://hrcak.srce.hr/63502

Datum izdavanja:

20.1.2011.

Posjeta: 1.322 *