Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.07

STAVOVI NASTAVNIKA OSNOVNIH ŠKOLA O INKLUZIJI

Selma Borić ; Faculty of Philosophy, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Ruža Tomić ; Faculty of Philosophy, Tuzla, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 129 Kb

page 75-86

downloads: 8.139

cite


Abstract

Stavovi prema osobama s posebnim potrebama stoljećima su bili segregirajući, naučeni kroz predrasude i neinformiranost. Uključenost učenika s posebnim potrebama u redovne razrede, osnovni je preduvjet školske i socijalne integracije, kao i promjene stavova prema učenicima s posebnim potrebama.
Opšti cilj ovog istraživanja je da se utvrde stavovi nastavnika osnovnih škola, na području općine Srebrenik, o inkluziji.
Istraživanjem je obuhvaćeno 120 nastavnika osnovnih škola na području općine Srebrenik. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na pozitivan stav o inkluziji, ali i potrebu za edukacijom nastavnika, i drugih uvjeta neophodnih za provođenje inkluzije.

Keywords

Inkluzija; stavovi; djeca s posebnim potrebama; nastavnik

Hrčak ID:

87847

URI

https://hrcak.srce.hr/87847

Publication date:

12.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 12.305 *