Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.07

STAVOVI NASTAVNIKA OSNOVNIH ŠKOLA O INKLUZIJI

Selma Borić ; Filozofski fakultet, Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Ruža Tomić ; Filozofski fakultet, Tuzla (Bosna i Hercegovina)


Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 75-86

preuzimanja: 8.119

citiraj


Sažetak

Stavovi prema osobama s posebnim potrebama stoljećima su bili segregirajući, naučeni kroz predrasude i neinformiranost. Uključenost učenika s posebnim potrebama u redovne razrede, osnovni je preduvjet školske i socijalne integracije, kao i promjene stavova prema učenicima s posebnim potrebama.
Opšti cilj ovog istraživanja je da se utvrde stavovi nastavnika osnovnih škola, na području općine Srebrenik, o inkluziji.
Istraživanjem je obuhvaćeno 120 nastavnika osnovnih škola na području općine Srebrenik. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na pozitivan stav o inkluziji, ali i potrebu za edukacijom nastavnika, i drugih uvjeta neophodnih za provođenje inkluzije.

Ključne riječi

Inkluzija; stavovi; djeca s posebnim potrebama; nastavnik

Hrčak ID:

87847

URI

https://hrcak.srce.hr/87847

Datum izdavanja:

12.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 12.239 *