Original scientific paper
SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta
Saša Petar
Mate Laušić
Full text: croatian pdf 377 Kb
page 201-218
downloads: 3.375
cite
APA 6th Edition
Petar, S. & Laušić, M. (2010). SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova, 4 (2), 201-218. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
MLA 8th Edition
Petar, Saša and Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova, vol. 4, no. 2, 2010, pp. 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. Accessed 25 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Petar, Saša and Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova 4, no. 2 (2010): 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
Harvard
Petar, S., and Laušić, M. (2010). 'SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta', Acta turistica nova, 4(2), pp. 201-218. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015 (Accessed 25 December 2024)
Vancouver
Petar S, Laušić M. SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova [Internet]. 2010 [cited 2024 December 25];4(2):201-218. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
IEEE
S. Petar and M. Laušić, "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta", Acta turistica nova, vol.4, no. 2, pp. 201-218, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. [Accessed: 25 December 2024]
Full text: english pdf 377 Kb
page 201-218
downloads: 593
cite
APA 6th Edition
Petar, S. & Laušić, M. (2010). SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova, 4 (2), 201-218. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
MLA 8th Edition
Petar, Saša and Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova, vol. 4, no. 2, 2010, pp. 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. Accessed 25 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Petar, Saša and Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova 4, no. 2 (2010): 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
Harvard
Petar, S., and Laušić, M. (2010). 'SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta', Acta turistica nova, 4(2), pp. 201-218. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015 (Accessed 25 December 2024)
Vancouver
Petar S, Laušić M. SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova [Internet]. 2010 [cited 2024 December 25];4(2):201-218. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
IEEE
S. Petar and M. Laušić, "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta", Acta turistica nova, vol.4, no. 2, pp. 201-218, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. [Accessed: 25 December 2024]
Abstract
U cjelokupnoj strukturi hrvatskog
gospodarstva, djelatnost turizma i ugostiteljstva
danas nedvojbeno predstavlja jedan od
najatraktivnijih i strateški najvažnijih gospodarskih
sektora. Premda Hrvatska nije svrstana u zemlje
visokog rizika, sigurnost gostiju u hotelima i
drugim turističkim objektima smještaja stavka je
od iznimne važnosti za poslovanje svakog
turističkog objekta.
Izrada sigurnosne prosudbe hotela, projektiranje i
implementacija cjelovitog sustava tehničkotjelesne
zaštite, izrada procedura postupanja u
kriznim ili akcidentnim situacijama, kao i
edukacija osoblja (svih razina odgovornosti) u cilju
podizanja njihove sigurnosne kulture, vrlo je
zahtjevna zadaća i vrlo često su promišljanja i
prijedlozi stručnjaka u sukobu sa zahtjevima koje
pred njih postavljaju investitori (vlasnici) hotela.
Kako pronaći balans između ovih, često
suprostavljenih stavova i promišljanja? Kako i
kojom argumentacijom stručnjaci mogu uvjeriti
investitore (vlasnike hotela) u ispravnost i
optimalnost danih prijedloga, s ciljem maksimalne
sigurnosti gostiju?
Keywords
akcident; hotel; procedure; kriza; sigurnost
Hrčak ID:
107015
URI
https://hrcak.srce.hr/107015
Publication date:
9.10.2010.
Article data in other languages:
english
Visits: 5.590
*