Izvorni znanstveni članak
SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta
Saša Petar
Mate Laušić
Puni tekst: hrvatski pdf 377 Kb
str. 201-218
preuzimanja: 3.375
citiraj
APA 6th Edition
Petar, S. i Laušić, M. (2010). SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova, 4 (2), 201-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
MLA 8th Edition
Petar, Saša i Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova, vol. 4, br. 2, 2010, str. 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Petar, Saša i Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova 4, br. 2 (2010): 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
Harvard
Petar, S., i Laušić, M. (2010). 'SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta', Acta turistica nova, 4(2), str. 201-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Petar S, Laušić M. SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.12.2024.];4(2):201-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
IEEE
S. Petar i M. Laušić, "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta", Acta turistica nova, vol.4, br. 2, str. 201-218, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. [Citirano: 26.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 377 Kb
str. 201-218
preuzimanja: 593
citiraj
APA 6th Edition
Petar, S. i Laušić, M. (2010). SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova, 4 (2), 201-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
MLA 8th Edition
Petar, Saša i Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova, vol. 4, br. 2, 2010, str. 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Petar, Saša i Mate Laušić. "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta." Acta turistica nova 4, br. 2 (2010): 201-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
Harvard
Petar, S., i Laušić, M. (2010). 'SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta', Acta turistica nova, 4(2), str. 201-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Petar S, Laušić M. SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta. Acta turistica nova [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.12.2024.];4(2):201-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015
IEEE
S. Petar i M. Laušić, "SIGURNOSNE PROCEDURE U HOTELIMA Zadovoljenje minimuma zakonskih obveza ili omogućavanje maksimuma sigurnosti gosta", Acta turistica nova, vol.4, br. 2, str. 201-218, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/107015. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
U cjelokupnoj strukturi hrvatskog
gospodarstva, djelatnost turizma i ugostiteljstva
danas nedvojbeno predstavlja jedan od
najatraktivnijih i strateški najvažnijih gospodarskih
sektora. Premda Hrvatska nije svrstana u zemlje
visokog rizika, sigurnost gostiju u hotelima i
drugim turističkim objektima smještaja stavka je
od iznimne važnosti za poslovanje svakog
turističkog objekta.
Izrada sigurnosne prosudbe hotela, projektiranje i
implementacija cjelovitog sustava tehničkotjelesne
zaštite, izrada procedura postupanja u
kriznim ili akcidentnim situacijama, kao i
edukacija osoblja (svih razina odgovornosti) u cilju
podizanja njihove sigurnosne kulture, vrlo je
zahtjevna zadaća i vrlo često su promišljanja i
prijedlozi stručnjaka u sukobu sa zahtjevima koje
pred njih postavljaju investitori (vlasnici) hotela.
Kako pronaći balans između ovih, često
suprostavljenih stavova i promišljanja? Kako i
kojom argumentacijom stručnjaci mogu uvjeriti
investitore (vlasnike hotela) u ispravnost i
optimalnost danih prijedloga, s ciljem maksimalne
sigurnosti gostiju?
Ključne riječi
akcident; hotel; procedure; kriza; sigurnost
Hrčak ID:
107015
URI
https://hrcak.srce.hr/107015
Datum izdavanja:
9.10.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.590
*