Preliminary communication
Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju
Tatjana Kovačević
; Primary school Turanj, Karlovac
Siniša Opić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: english pdf 312 Kb
versions
page 95-112
downloads: 7.829
cite
APA 6th Edition
Kovačević, T. & Opić, S. (2014). Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 95-112. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
MLA 8th Edition
Kovačević, Tatjana and Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.1, 2014, pp. 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. Accessed 16 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Tatjana and Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.1 (2014): 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
Harvard
Kovačević, T., and Opić, S. (2014). 'Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), pp. 95-112. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853 (Accessed 16 June 2024)
Vancouver
Kovačević T, Opić S. Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 June 16];16(Sp.Ed.1):95-112. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
IEEE
T. Kovačević and S. Opić, "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.1, pp. 95-112, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. [Accessed: 16 June 2024]
Full text: croatian pdf 312 Kb
versions
page 95-112
downloads: 937
cite
APA 6th Edition
Kovačević, T. & Opić, S. (2014). Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 95-112. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
MLA 8th Edition
Kovačević, Tatjana and Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.1, 2014, pp. 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. Accessed 16 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Tatjana and Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.1 (2014): 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
Harvard
Kovačević, T., and Opić, S. (2014). 'Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), pp. 95-112. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853 (Accessed 16 June 2024)
Vancouver
Kovačević T, Opić S. Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 June 16];16(Sp.Ed.1):95-112. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
IEEE
T. Kovačević and S. Opić, "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.1, pp. 95-112, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. [Accessed: 16 June 2024]
Abstract
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika primarnog obrazovanja. Modificirana verzija Upitnika o školskom nasilju (Buljan Flander, Karlović, Štimac, 2003) primijenjena je na uzorku od 232 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u četiri karlovačke osnovne škole. Prvim je ispitivanjem utvrđena kvaliteta međuljudskih odnosa i učestalost druženja učenika, a nakon primjene deset tradicijskih igara, u lipnju 2010. godine, provedeno je finalno ispitivanje. Dvjema hipotezama pretpostavljeno je postojanje statistički značajne razlike u kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika prije i nakon provođenja tradicijskih igara. Rezultati istraživanja pokazali su poboljšanje međuljudskih odnosa među učenicima u razredu te porast druženja učenika izvan nastave nakon provođenja tradicijskih igara u školi.
Keywords
druženje učenika; međuljudski odnosi; primarno obrazovanje; tradicijska igra
Hrčak ID:
117853
URI
https://hrcak.srce.hr/117853
Publication date:
18.2.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 10.087
*