Prethodno priopćenje
Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju
Tatjana Kovačević
; Primary school Turanj, Karlovac
Siniša Opić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 312 Kb
str. 95-112
preuzimanja: 8.013
citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, T. i Opić, S. (2014). Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 95-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
MLA 8th Edition
Kovačević, Tatjana i Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.1, 2014, str. 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. Citirano 26.09.2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Tatjana i Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.1 (2014): 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
Harvard
Kovačević, T., i Opić, S. (2014). 'Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), str. 95-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853 (Datum pristupa: 26.09.2024.)
Vancouver
Kovačević T, Opić S. Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 26.09.2024.];16(Sp.Ed.1):95-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
IEEE
T. Kovačević i S. Opić, "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.1, str. 95-112, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. [Citirano: 26.09.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 312 Kb
str. 95-112
preuzimanja: 1.024
citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, T. i Opić, S. (2014). Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 95-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
MLA 8th Edition
Kovačević, Tatjana i Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.1, 2014, str. 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. Citirano 26.09.2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Tatjana i Siniša Opić. "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.1 (2014): 95-112. https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
Harvard
Kovačević, T., i Opić, S. (2014). 'Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), str. 95-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853 (Datum pristupa: 26.09.2024.)
Vancouver
Kovačević T, Opić S. Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 26.09.2024.];16(Sp.Ed.1):95-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853
IEEE
T. Kovačević i S. Opić, "Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.1, str. 95-112, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117853. [Citirano: 26.09.2024.]
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika primarnog obrazovanja. Modificirana verzija Upitnika o školskom nasilju (Buljan Flander, Karlović, Štimac, 2003) primijenjena je na uzorku od 232 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u četiri karlovačke osnovne škole. Prvim je ispitivanjem utvrđena kvaliteta međuljudskih odnosa i učestalost druženja učenika, a nakon primjene deset tradicijskih igara, u lipnju 2010. godine, provedeno je finalno ispitivanje. Dvjema hipotezama pretpostavljeno je postojanje statistički značajne razlike u kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika prije i nakon provođenja tradicijskih igara. Rezultati istraživanja pokazali su poboljšanje međuljudskih odnosa među učenicima u razredu te porast druženja učenika izvan nastave nakon provođenja tradicijskih igara u školi.
Ključne riječi
druženje učenika; međuljudski odnosi; primarno obrazovanje; tradicijska igra
Hrčak ID:
117853
URI
https://hrcak.srce.hr/117853
Datum izdavanja:
18.2.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 10.788
*