Original scientific paper
Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema
Walter Herzog
; Institutu za znanost o odgoju, Sveučilište u Bernu Švicarska
Full text: croatian pdf 238 Kb
page 45-56
downloads: 652
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Accessed 12 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 45-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Accessed 12 December 2024)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2024 December 12];11(1):45-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 45-56, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Accessed: 12 December 2024]
Full text: english pdf 138 Kb
page 57-57
downloads: 282
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Accessed 12 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 45-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Accessed 12 December 2024)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2024 December 12];11(1):45-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 45-56, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Accessed: 12 December 2024]
Full text: german pdf 125 Kb
page 58-58
downloads: 262
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Accessed 12 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 45-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Accessed 12 December 2024)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2024 December 12];11(1):45-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 45-56, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Accessed: 12 December 2024]
Abstract
Od samih početaka postojanja škole Senekina tvrdnja da ne učimo za život, nego za školu (non vitae sed scholae discimus) išla je na štetu škole. Škola se opetovano optužuje da ne uspijeva pripremiti nove naraštaje za život odraslih osoba. Povezivanje kurikuluma i poučavanja s kompetencijama pobuđuje očekivanja da je Senekin problem (kako ćemo ga ovdje zvati) rješiv i da nas škola ipak može pripremiti za život u suvremenom društvu. Senekin problem obuhvaća dva stajališta: formu i sadržaj. Forma se odnosi na prijenos onoga što smo naučili u školi u izvanškolske situacije. Sadržaj se odnosi na to kako škola shvaća obrazovanje i kako bira ciljeve učenja. U ovom se radu pokazuje kako bi obje strane Senekina problema trebalo rješavati pojmom kompetencije. Oslanjajući se na teoriju situacijskog učenja, pokazuje se i kako je malena vjerojatnost da će rješenje Senekina problema biti jednostavno.
Keywords
obrazovanje; obrazovna politika; kompetencija; učenje; škola; Seneka
Hrčak ID:
139589
URI
https://hrcak.srce.hr/139589
Publication date:
21.5.2014.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.420
*