Izvorni znanstveni članak
Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema
Walter Herzog
; Institutu za znanost o odgoju, Sveučilište u Bernu Švicarska
Puni tekst: hrvatski pdf 238 Kb
str. 45-56
preuzimanja: 652
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 45-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 12.12.2024.];11(1):45-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 45-56, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Citirano: 12.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 138 Kb
str. 57-57
preuzimanja: 282
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 45-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 12.12.2024.];11(1):45-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 45-56, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Citirano: 12.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 125 Kb
str. 58-58
preuzimanja: 262
citiraj
APA 6th Edition
Herzog, W. (2014). Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 45-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 45-56. https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
Harvard
Herzog, W. (2014). 'Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 45-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Herzog W. Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 12.12.2024.];11(1):45-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589
IEEE
W. Herzog, "Pojam kompetencije u svjetlu Senekina problema", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 45-56, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139589. [Citirano: 12.12.2024.]
Sažetak
Od samih početaka postojanja škole Senekina tvrdnja da ne učimo za život, nego za školu (non vitae sed scholae discimus) išla je na štetu škole. Škola se opetovano optužuje da ne uspijeva pripremiti nove naraštaje za život odraslih osoba. Povezivanje kurikuluma i poučavanja s kompetencijama pobuđuje očekivanja da je Senekin problem (kako ćemo ga ovdje zvati) rješiv i da nas škola ipak može pripremiti za život u suvremenom društvu. Senekin problem obuhvaća dva stajališta: formu i sadržaj. Forma se odnosi na prijenos onoga što smo naučili u školi u izvanškolske situacije. Sadržaj se odnosi na to kako škola shvaća obrazovanje i kako bira ciljeve učenja. U ovom se radu pokazuje kako bi obje strane Senekina problema trebalo rješavati pojmom kompetencije. Oslanjajući se na teoriju situacijskog učenja, pokazuje se i kako je malena vjerojatnost da će rješenje Senekina problema biti jednostavno.
Ključne riječi
obrazovanje; obrazovna politika; kompetencija; učenje; škola; Seneka
Hrčak ID:
139589
URI
https://hrcak.srce.hr/139589
Datum izdavanja:
21.5.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.420
*