Skip to the main content

Professional paper

Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti

Anamarija Žic-Ralić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Renata Martinec ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Vesna Čavić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Ivana Jeđud Borić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet


Full text: croatian pdf 299 Kb

page 59-70

downloads: 543

cite


Abstract

Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.

Keywords

multikulturne kompetencije; internacionalizacija; visoko obrazovanje; SOULBUS projekt

Hrčak ID:

141117

URI

https://hrcak.srce.hr/141117

Publication date:

10.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.739 *