Stručni rad
Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti
Anamarija Žic-Ralić
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Renata Martinec
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Vesna Čavić
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Ivana Jeđud Borić
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Sažetak
Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.
Ključne riječi
multikulturne kompetencije; internacionalizacija; visoko obrazovanje; SOULBUS projekt
Hrčak ID:
141117
URI
Datum izdavanja:
10.7.2015.
Posjeta: 1.712 *