Skip to the main content

Original scientific paper

RAZVOJ NASTAVNIKA U INFORMACIJSKOM DRUŠTVU ZA OMOGUĆAVANJE CJELOŽIVOTNOG UČENJA

Dejan Dinevski ; University of Maribor, Maribor, Slovenia
Majda Pšunder ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 459 Kb

page 263-269

downloads: 999

cite


Abstract

Analiza razvoja učitelja u u učenju pomoću informatičkih tehnologija napravljena je s obzirom na potrebu cjeloživotnog učenja u društvu. Opisan je odnos između profesije i zanimanja i predložena je klasifikacija različitosti. Definirano je cjeloživotno učenje, te su dana različita gledišta da bi se razjasnio pojam i objasnile veze između cjeloživotnog učenja i e-učenja. Čini se da će moderna informatička tehnologija biti temelj učinkovitog i jeftinog cjeloživotnog učenja. Da bi se došlo do te točke e-učenje mora postati jeftinije, lakše za korištenje, mora poticati aktivnost, podržavati multimediju, široko dostupno, i bolje povezati učenje sa svakodnevnom praksom. Inovacije u učenju pomoću informacijskih tehnologija odgovaraju na ove potrebe. Nove tehnologije u procesu učenja stvaraju nove načine komunikacije, nove načine prijenosa znanja i nove društvene odnose, što rezultira novim konceptima učenja.

Keywords

informacijsko društvo

Hrčak ID:

21527

URI

https://hrcak.srce.hr/21527

Publication date:

27.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.790 *