Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31820/f.34.1.1

O SUODNOSU INTENCIJE I UČINAKA PRI ODAŠILJANJU I ZAPRIMANJU MEDIJSKI POSREDOVANIH PORUKA

Marina Biti ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet


Full text: croatian pdf 1.213 Kb

page 115-142

downloads: 340

cite


Abstract

U radu se raspravlja o intencionalnosti jezičnih poruka i o načinima na koje moment intencionalnosti zadobiva nov i naglašen status unutar novomedijskog izričaja. To rezultira i specifičnim učincima koje se povezuje s fenomenima jeke i treperenja medijski posredovana teksta. Teze se potkrepljuju analizom izričaja na društvenim mrežama, uz sagledavanje utjecaja toga izričaja na stvarnost. Zaključno se skreće pažnja nakontaminaciju suvremene stvarnosti tekstom kao i na tekstualnu stvarnost kao na fenomene koji rezultiraju iz opisanih suodnosa te se s aspekta novomedijske komunikacije problematizira i pojam transtekstualnosti.

Keywords

intencija; jeka; eholalija; trepereći označitelj; transtekstualnost

Hrčak ID:

280146

URI

https://hrcak.srce.hr/280146

Publication date:

11.7.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 751 *