Skip to the main content

Professional paper

TEORIJA KROZ ISKUSTVENO UČENJE

Janja Sunčič ; OŠ Karla Destovnika Kajuha


Full text: croatian pdf 268 Kb

page 388-394

downloads: 382

cite


Abstract

Tijekom osnovnog obrazovanja učenici se upoznaju s mnoštvom sadržaja na temu zdrave i nezdrave prehrane. Na satima dodatne stručne pomoći specijalni pedagozi često prilagođavaju nastavno gradivo učenicima s posebnim potrebama putem iskustvenog učenja, što djecu dodatno aktivira i omogućuje im da memoriraju naučene sadržaje. Učenici razredne i predmetne nastave na konkretan su način analizirali zastupljenost šećera u pojedinim bezalkoholnim pićima. Cilj aktivnosti bio je da učenici usporede zastupljenost šećera u različitim napicima, izvagaju ih, te pretvore mjerne jedinice.

Keywords

mjerenja, posebne potrebe, pretvaranje, specijalni pedagog, stručna pomoć

Hrčak ID:

289736

URI

https://hrcak.srce.hr/289736

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 564 *