Preliminary communication
https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.6
Pristupi vrednovanju u glazbenom obrazovanju s naglaskom na teorijske glazbene predmete
Nikolina Matoš
; Music Academy of the University of Zagreb, Zagreb, Croatia
*
* Corresponding author.
Abstract
U radu su istraženi pristupi vrednovanju u sustavu glazbenoga obrazovanja, obuhvaćajući sve bitne aspekte evaluacijskoga procesa. S posebnim osvrtom na teorijske glazbene predmete, analizirana su i uspoređena obilježja dijagnostičkog, formativnog i sumativnog vrednovanja. Iz potonjeg proizlaze određeni problemi, karakteristični za glazbenu školu, poput provedbe ispita pred povjerenstvom te odnosa ispitne i konačne ocjene. Problematiziraju se specifičnosti teorijskih glazbenih predmeta koji nisu isključivo 'teorijski', nego su u (ne)određenim omjerima analitički, praktično i kreativno usmjereni. Uz dijagnostičko, formativno i sumativno vrednovanje, u radu se donose zaključci o ostalim kategorijama vrednovanja koje obuhvaćaju kriterije, oblike i metode vrednovanja te pristupe vrednovanju.
Keywords
dijagnostičko vrednovanje; formativno vrednovanje; kriteriji vrednovanja; metode vrednovanja; sumativno vrednovanje
Hrčak ID:
323755
URI
Publication date:
16.12.2024.
Visits: 0 *