Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.6

Pristupi vrednovanju u glazbenom obrazovanju s naglaskom na teorijske glazbene predmete

Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 258 Kb

str. 283-301

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

U radu su istraženi pristupi vrednovanju u sustavu glazbenoga obrazovanja, obuhvaćajući sve bitne aspekte evaluacijskoga procesa. S posebnim osvrtom na teorijske glazbene predmete, analizirana su i uspoređena obilježja dijagnostičkog, formativnog i sumativnog vrednovanja. Iz potonjeg proizlaze određeni problemi, karakteristični za glazbenu školu, poput provedbe ispita pred povjerenstvom te odnosa ispitne i konačne ocjene. Problematiziraju se specifičnosti teorijskih glazbenih predmeta koji nisu isključivo 'teorijski', nego su u (ne)određenim omjerima analitički, praktično i kreativno usmjereni. Uz dijagnostičko, formativno i sumativno vrednovanje, u radu se donose zaključci o ostalim kategorijama vrednovanja koje obuhvaćaju kriterije, oblike i metode vrednovanja te pristupe vrednovanju.

Ključne riječi

dijagnostičko vrednovanje; formativno vrednovanje; kriteriji vrednovanja; metode vrednovanja; sumativno vrednovanje

Hrčak ID:

323755

URI

https://hrcak.srce.hr/323755

Datum izdavanja:

16.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *