Original scientific paper
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja
Ana Thea Filipović
Full text: croatian pdf 162 Kb
page 245-263
downloads: 2.296
cite
APA 6th Edition
Filipović, A.T. (2009). Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja. Nova prisutnost, VII (2), 245-263. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
MLA 8th Edition
Filipović, Ana Thea. "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja." Nova prisutnost, vol. VII, no. 2, 2009, pp. 245-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/42793. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Filipović, Ana Thea. "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja." Nova prisutnost VII, no. 2 (2009): 245-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
Harvard
Filipović, A.T. (2009). 'Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja', Nova prisutnost, VII(2), pp. 245-263. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Filipović AT. Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja. Nova prisutnost [Internet]. 2009 [cited 2024 December 22];VII(2):245-263. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
IEEE
A.T. Filipović, "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja", Nova prisutnost, vol.VII, no. 2, pp. 245-263, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvitka kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.
Keywords
vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija
Hrčak ID:
42793
URI
https://hrcak.srce.hr/42793
Publication date:
30.8.2009.
Article data in other languages:
english
Visits: 4.463
*