Izvorni znanstveni članak
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja
Ana Thea Filipović
Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb
str. 245-263
preuzimanja: 2.296
citiraj
APA 6th Edition
Filipović, A.T. (2009). Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja. Nova prisutnost, VII (2), 245-263. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
MLA 8th Edition
Filipović, Ana Thea. "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja." Nova prisutnost, vol. VII, br. 2, 2009, str. 245-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/42793. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Filipović, Ana Thea. "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja." Nova prisutnost VII, br. 2 (2009): 245-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
Harvard
Filipović, A.T. (2009). 'Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja', Nova prisutnost, VII(2), str. 245-263. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Filipović AT. Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja. Nova prisutnost [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.12.2024.];VII(2):245-263. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793
IEEE
A.T. Filipović, "Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja", Nova prisutnost, vol.VII, br. 2, str. 245-263, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/42793. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvitka kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.
Ključne riječi
vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija
Hrčak ID:
42793
URI
https://hrcak.srce.hr/42793
Datum izdavanja:
30.8.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.463
*