Transition, Vol. 12 No. 25-26, 2010.
Review article
IMIDŽ I BRENDIRANJE DRVOPRERAĐIVAČKE INDUSTRIJE BIH NA MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA
Nedret Kikanović
; Kantonalna privredna komora Tuzla
Abstract
Cjelokupno gospodarstvo, pa i drvoprerađivačka industrija Bosne i Hercegovine, mora se suočiti, i u zemlji i na vanjskom tržištu, sa jakom i brojnom konkurencijom i u tržišnom nadmetanju tražiti rješenja za svoj opstanak i budući razvoj. Nastup na međunarodnim sajmovima je najpogodniji, najefikasniji i najpristupačniji način za uključivanje bosansko-hercegovačke privrede u međunarodno tržište.U radu su izvedena uopćavanja o: korisnosti tuzlanskog modela, mogućnostima unaprjeđenja modela, stvarnim potencijalima izlaganja na sajmovima kao relativno tradicionalnog koncepta tržišnog komuniciranja i na koncu, generalizacija o modelu „brending kišobrana” kao mogućoj strategiji odgovora na početnu inferiornu poziciju malih gospodarstava.
Keywords
drvoprerađivačka industrija; međunarodni sajmovi; Bosna i Hercegovina
Hrčak ID:
63502
URI
Publication date:
20.1.2011.
Visits: 1.322 *