Pregledni rad
Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju
Marina Diković
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Puni tekst: hrvatski pdf 916 Kb
str. 327-339
preuzimanja: 1.318
citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 327-339. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.12.2024.];10(2):327-339. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 327-339, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. [Citirano: 28.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 572 Kb
str. 341-341
preuzimanja: 236
citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 327-339. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.12.2024.];10(2):327-339. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 327-339, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. [Citirano: 28.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 583 Kb
str. 340-340
preuzimanja: 315
citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 327-339. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.12.2024.];10(2):327-339. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 327-339, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/129610. [Citirano: 28.12.2024.]
Sažetak
Svrha rada je pridonijeti modelu procjene ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju (Homana i sur., 2005) ispitivanjem mišljenja učitelja o značaju razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Provelo se istraživanje radi ispitivanja mišljenja učitelja o obilježjima razrednoga ozračja tijekom provođenja građanskoga odgoja i obrazovanja, o utjecaju razrednoga ozračja na provođenje građanskoga odgoja i obrazovanja, te o učincima građanskoga odgoja i obrazovanja na odnose u školi, i to na učiteljima razredne nastave (N=225) u 24 osnovnih škola Istarske županije. Dobiveni podaci obrađeni su metodama deskriptivne i inferencijalne statistike (t-test) odnosno multivarijatne (faktorske) analize. Razredno ozračje tijekom provođenja tema iz građanskoga odgoja i obrazovanja najčešće je poticajno te se od uvođenja građanskoga odgoja i obrazovanja u školi poboljšao odnos prema učenicima s posebnim potrebama, odnos između učenika i učitelja te odnos između učenika. S obzirom na to da jedan od predviđenih modela provođenja građanskoga odgoja i obrazovanja hrvatskim Kurikulumom građanskoga odgoja i obrazovanja (2012) jesu istraživački projekti škole i društvene zajednice, za očekivati je da će se i u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu sve više promicati ovakav način usvajanja građanskih vještina, kakav Europa već odavno poznaje, posebice ako se poticaj za taj proces zbiva u odgovarajućem poticajnom razrednom ozračju što, između ostaloga, podrazumijeva otvorenost i suradnju s lokalnom zajednicom.
Ključne riječi
građanski odgoj i obrazovanje; razredno/školsko ozračje; mišljenje učitelja
Hrčak ID:
129610
URI
https://hrcak.srce.hr/129610
Datum izdavanja:
18.11.2013.
Podaci na drugim jezicima:
njemački
engleski
Posjeta: 3.819
*