Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda
Mohammad Said Soliman
; Special Education Department, Faculty of Arts and Education, Northern Border University
Feras Mohammed Al-Madani
; Curriculum and Instruction Department, Faculty of Arts and Education, Northern Border University
Puni tekst: hrvatski pdf 274 Kb
str. 363-397
preuzimanja: 496
citiraj
APA 6th Edition
Said Soliman, M. i Mohammed Al-Madani, F. (2017). Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education, 19 (2), 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
MLA 8th Edition
Said Soliman, Mohammad i Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190. Citirano 18.09.2024.
Chicago 17th Edition
Said Soliman, Mohammad i Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Harvard
Said Soliman, M., i Mohammed Al-Madani, F. (2017). 'Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Vancouver
Said Soliman M, Mohammed Al-Madani F. Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.09.2024.];19(2):363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
IEEE
M. Said Soliman i F. Mohammed Al-Madani, "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 363-397, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Puni tekst: engleski pdf 274 Kb
str. 363-397
preuzimanja: 1.155
citiraj
APA 6th Edition
Said Soliman, M. i Mohammed Al-Madani, F. (2017). Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education, 19 (2), 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
MLA 8th Edition
Said Soliman, Mohammad i Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190. Citirano 18.09.2024.
Chicago 17th Edition
Said Soliman, Mohammad i Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Harvard
Said Soliman, M., i Mohammed Al-Madani, F. (2017). 'Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Vancouver
Said Soliman M, Mohammed Al-Madani F. Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.09.2024.];19(2):363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
IEEE
M. Said Soliman i F. Mohammed Al-Madani, "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 363-397, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Sažetak
Glavni je cilj rada istražiti utjecaj poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene radu mozga na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih arapskih učenika četvrtih razreda osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 38 učenika s disleksijom, podijeljenih u dvije skupine: jednu s 18 učenika u kojoj je provedena intervencija (eksperimentalna skupina) i jednu s 18 učenika u kojoj nije provedena intervencija (kontrolna skupina). Tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanju u pred- i posttestiranjima mjereni su testom tečnosti čitanja i testom razumijevanja prilikom čitanja. Poučavanje je održano u eksperimentalnoj skupini – među učenicima s disleksijom – tijekom 70 sesija. Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u posttestiranjima tečnosti čitanja i razumijevanja prilikom čitanja između kontrolne i eksperimentalne skupine, u korist eksperimentalne skupine, kao i statistički značajne razlike u rezultatima koje su učenici eksperimentalne skupine ostvarili na pred- i posttestiranjima, u korist posttestiranja tečnosti čitanja i razumijevanja prilikom čitanja. Rasprava nudi smjernice za buduća istraživanja intervencija na polju čitanja među učenicima s disleksijom.
Ključne riječi
učenje prilagođeno mozgu; disleksija; višeosjetilni pristup; razumijevanje prilikom čitanja; tečnost čitanja
Hrčak ID:
185484
URI
https://hrcak.srce.hr/185484
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.563
*