Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA

Mirela Măcelaru ; Isusovačka klasična gimnazija s pravom javnosti u Osijeku, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 480 Kb

str. 328-336

preuzimanja: 929

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 438 Kb

str. 431-439

preuzimanja: 960

citiraj


Sažetak

Članak daje kritički prikaz aktivnosti koju je autorica izvela s manjom grupom učenika srednje škole. Njegova svrha je istražiti načine kojima nastavnik može izmijeniti početni zadatak kako bi se razvijala učenikova inicijativa i sudjelovanje u razmišljanju. Opisuje se rad grupe na matematičkom zadatku za vrijeme kojeg je nastavnik bio samo sudionik diskusije povremeno pomažući učenicima. Pokazalo se da su u opisanom slučaju učenici pokazali inicijativu aktivnim sudjelovanjem u diskusiji te usmjeravanjem rasprave na načine koje su smatrali primjerenima za zadatak koji se nalazio pred njima. To pokazuje da učenici pozdravljaju takav pristup učenju.

Ključne riječi

diskusija; učenikova inicijativa; promjena zadataka

Hrčak ID:

34804

URI

https://hrcak.srce.hr/34804

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.110 *