Stručni rad
KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA
Mirela Măcelaru
; Isusovačka klasična gimnazija s pravom javnosti u Osijeku, Osijek
Puni tekst: hrvatski pdf 480 Kb
str. 328-336
preuzimanja: 929
citiraj
APA 6th Edition
Măcelaru, M. (2008). KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika, 9 (17), 328-336. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34804
MLA 8th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika 9, br. 17 (2008): 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804
Harvard
Măcelaru, M. (2008). 'KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA', Metodika, 9(17), str. 328-336. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34804 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Măcelaru M. KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.12.2024.];9(17):328-336. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34804
IEEE
M. Măcelaru, "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA", Metodika, vol.9, br. 17, str. 328-336, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34804. [Citirano: 18.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 438 Kb
str. 431-439
preuzimanja: 960
citiraj
APA 6th Edition
Măcelaru, M. (2008). KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika, 9 (17), 328-336. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34804
MLA 8th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika 9, br. 17 (2008): 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804
Harvard
Măcelaru, M. (2008). 'KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA', Metodika, 9(17), str. 328-336. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34804 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Măcelaru M. KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.12.2024.];9(17):328-336. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34804
IEEE
M. Măcelaru, "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA", Metodika, vol.9, br. 17, str. 328-336, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34804. [Citirano: 18.12.2024.]
Sažetak
Članak daje kritički prikaz aktivnosti koju je autorica izvela s manjom grupom učenika srednje škole. Njegova svrha je istražiti načine kojima nastavnik može izmijeniti početni zadatak kako bi se razvijala učenikova inicijativa i sudjelovanje u razmišljanju. Opisuje se rad grupe na matematičkom zadatku za vrijeme kojeg je nastavnik bio samo sudionik diskusije povremeno pomažući učenicima. Pokazalo se da su u opisanom slučaju učenici pokazali inicijativu aktivnim sudjelovanjem u diskusiji te usmjeravanjem rasprave na načine koje su smatrali primjerenima za zadatak koji se nalazio pred njima. To pokazuje da učenici pozdravljaju takav pristup učenju.
Ključne riječi
diskusija; učenikova inicijativa; promjena zadataka
Hrčak ID:
34804
URI
https://hrcak.srce.hr/34804
Datum izdavanja:
29.12.2008.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.110
*