Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 29.12.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 18.01.2017.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 966-967)

UVODNIK (str. 966-967)


Uvodnik


Museum Interpretation as a Didactic Concept: Case Study ofthe Strossmayer Gallery of Old Masters (str. 969-997)

Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl
Izvorni znanstveni članak


Istraživanje uloge tehnologije proširene stvarnosti u nastavi jezika (str. 1067-1085)

Ekrem Solak, Recep Cakır
Prethodno priopćenje


Socijalne, emocionalne i pedagoške kompetencije nastavnika kao prediktori različitih aspekata kulture škole (str. 1087-1119)

Maja Brust Nemet, Tena Velki
Izvorni znanstveni članak


The Examination of Instructors’ Views on the Principles of Critical Pedagogy (str. 1121-1140)

Gulenaz Selcuk, Cigdem Hursen
Prethodno priopćenje


Umjetnički utemeljeno istraživanje konstruktivističke nastave (str. 1141-1172)

Tomislav Topolovčan
Pregledni rad


Nastava pisanog izražavanja – kako početi tekst (str. 1235-1273)

Dušanka Popović, Tatjana Novović
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 1275-1276)

NEWS AND EVENTS (str. 1275-1276)


Vijest


PUBLICATIONS (str. 1277-1281)

IZDANJA (str. 1277-1281)


Ostalo


Posjeta: 32.450 *