Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.03.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 30.04.2018.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 8-9)

UVODNIK (str. 8-9)


Uvodnik


Socijalni pedagozi: istraživanje digitalne kompetencije iz perspektive spolnih razlika (str. 11-42)

Marcos Cabezas González, Sonia Casillas Martín
Izvorni znanstveni članak


Razvijanje vještina čitanja i razumijevanja s pomoću tehnike mehaničkog ponavljanja riječi i metode 3P (str. 75-110)

Özge Erdoğan, Fatma Şenocak Kasranoğlu
Izvorni znanstveni članak


Kako prepoznati i analizirati pogrešna shvaćanja povezana s konceptom jednadžbe kemijske reakcije? (str. 111-131)

Sanda Šimičić, Draginja Mrvoš-Sermek
Izvorni znanstveni članak


Students’ Experience during the Integration of Traditional Games into the Elementary School Programm (str. 133-172)

Marina Vasileva, Toni Malinovski, Tatjana Vasileva-Stojanovska, Vladimir Trajkovik
Izvorni znanstveni članak


Spolne razlike u tjelesnoj kompoziciji i njihova relacija s koordinacijom kod djece (str. 173-198)

Vladimir Živanović, Dragan Branković, Vladan Pelemiš
Izvorni znanstveni članak


Motivation of University Senior Staff in the Process of Restructuring Higher Education Institutions (str. 199-232)

Mikhail Vinichenko, Andrey Kirillov, Alexander Maloletko, Elena Frolova, Marina Vinogradova
Izvorni znanstveni članak


The Right to Education for Children with Disabilities from the Earliest Age (str. 233-263)

Marina Milić Babić, Sara Tkalec, Leah Powell Cheatham
Prethodno priopćenje


Vještina medijske pismenosti kod darovitih učenika (str. 265-289)

Alpaslan Okur, Ozan Alevli
Izvorni znanstveni članak


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 329-330)

NEWS AND EVENTS (str. 329-330)


Vijest


IZDANJA (str. 331-333)

PUBLICATIONS (str. 331-333)


Ostalo


Posjeta: 20.887 *