Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 23.11.2011.
  • Objavljen na Hrčku: 20.01.2012.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 6-7)

UVODNIK (str. 6-7)


Uvodnik


ICT KOMPETENCIJE UČITELJA I ODGOJITELJA (str. 8-37)

Dragan Soleša, Đurđa Soleša-Grijak
Izvorni znanstveni članak


IMPLICITNE TEORIJE KREATIVNOSTI U RANOM ODGOJU I OBRAZOVANJU (str. 38-65)

Tonća Jukić
Izvorni znanstveni članak


SAMOPROCJENA MOTORIČKIH I FUNKCIONALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA (str. 66-81)

Goran Sporiš, Klara Šiljeg, Josip Mrgan, Gordana Kević
Prethodno priopćenje


RAZLIKE U MOTORIČKIM SPOSOBNOSTIMA IZMEĐU UČENIKA I UČENICA 5. I 6. RAZREDA (str. 82-107)

Marko Badrić
Izvorni znanstveni članak


STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA (str. 108-123)

Dragan Djuric, Jelena Stanisavljevic
Izvorni znanstveni članak


THE INFLUENCE OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY ON THE DEVELOPMENT OF MUSIC STUDENTS' COMPETENCES (str. 124-160)

Sabina Vidulin-Orbanić, Lada Duraković
Izvorni znanstveni članak


PROBLEMI UČITELJA U REALIZACIJI IZBORNIH PREDMETA PRIRODNIH ZNANOSTI U RAZREDNOJ NASTAVI U SRBIJI (str. 184-216)

Stanko Cvjeticanin, Mirjana Segedinac, Milan Segedinac
Ostalo


IZDANJA I PRIKAZI (str. 217-230)

BOOKS: OVERVIEW (str. 217-230)


Ostalo


NEWS AND EVENTS (str. 231-244)

NOVOSTI I DOGAĐANJA (str. 231-244)


Vijest


Posjeta: 31.649 *