Pregledni rad
Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu
Hana Kasikova
; Karlovo Sveučilište u Pragu, Filozofski fakultet, Odsjek odgoja i obrazovanja Češka
Josef Valenta
; Karlovo Sveučilište u Pragu, Filozofski fakultet, Odsjek odgoja i obrazovanja Akademija izvedbenih umjetnosti u Pragu, Fakultet za kazališnu umjetnost, Odsjek za dramu u nastavi, Češka
Puni tekst: hrvatski pdf 117 Kb
str. 50-50
preuzimanja: 374
citiraj
APA 6th Edition
Kasikova, H. i Valenta, J. (2011). Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 50-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
MLA 8th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
Harvard
Kasikova, H., i Valenta, J. (2011). 'Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 50-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kasikova H, Valenta J. Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 04.12.2024.];8(1):50-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
IEEE
H. Kasikova i J. Valenta, "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 50-50, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 237 Kb
str. 37-49
preuzimanja: 455
citiraj
APA 6th Edition
Kasikova, H. i Valenta, J. (2011). Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 50-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
MLA 8th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
Harvard
Kasikova, H., i Valenta, J. (2011). 'Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 50-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kasikova H, Valenta J. Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 04.12.2024.];8(1):50-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
IEEE
H. Kasikova i J. Valenta, "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 50-50, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 104 Kb
str. 51-51
preuzimanja: 284
citiraj
APA 6th Edition
Kasikova, H. i Valenta, J. (2011). Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 50-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
MLA 8th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kasikova, Hana i Josef Valenta. "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 50-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
Harvard
Kasikova, H., i Valenta, J. (2011). 'Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 50-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kasikova H, Valenta J. Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 04.12.2024.];8(1):50-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077
IEEE
H. Kasikova i J. Valenta, "Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 50-50, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118077. [Citirano: 04.12.2024.]
Sažetak
Ovaj rad usmjeren je na pojam sukoba kao ishodišta nekoliko nastavnih strategija u sklopu takozvanog obrazovanja s pozitivnim stavom prema sukobu. Strategije se analiziraju u svjetlu poboljšanja uspjeha i rezultata, kreativnog načina rješavanja problema, napretka u spoznajnom i moralnom rasuđivanju, te povećanoj sposobnosti zauzimanja stavova, iako se najviše pozornosti posvećuje pluralističkim demokratskim stavovima učenika, interkulturalizmu i građanskim pravima. Ovdje su predstavljene dvije vrste nastavnih strategija temeljenih na sukobu: stvarne i izmišljene, uz nekoliko primjera (akademska rasprave, dramske strategije). U radu se raspravlja o čimbenicima koji utječu na stvaranje obrazovnog okruženja koje poštuje raznolikosti s obzirom na postupak primjene strategije u svakodnevnoj školskoj praksi.
Ključne riječi
raznolikost; sukob; stvarne i izmišljene strategije; primjena
Hrčak ID:
118077
URI
https://hrcak.srce.hr/118077
Datum izdavanja:
23.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.349
*