Izvorni znanstveni članak
Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
Josip Milat
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 322 Kb
str. 199-208
preuzimanja: 1.681
citiraj
APA 6th Edition
Milat, J. (2005). Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 199-208. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
MLA 8th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
Harvard
Milat, J. (2005). 'Pedagoške paradigme izrade kurikuluma', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 199-208. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Milat J. Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(2):199-208. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
IEEE
J. Milat, "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 199-208, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 125 Kb
str. 199-199
preuzimanja: 246
citiraj
APA 6th Edition
Milat, J. (2005). Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 199-208. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
MLA 8th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
Harvard
Milat, J. (2005). 'Pedagoške paradigme izrade kurikuluma', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 199-208. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Milat J. Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(2):199-208. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
IEEE
J. Milat, "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 199-208, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 111 Kb
str. 208-208
preuzimanja: 292
citiraj
APA 6th Edition
Milat, J. (2005). Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 199-208. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
MLA 8th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Milat, Josip. "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 199-208. https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
Harvard
Milat, J. (2005). 'Pedagoške paradigme izrade kurikuluma', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 199-208. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Milat J. Pedagoške paradigme izrade kurikuluma. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(2):199-208. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321
IEEE
J. Milat, "Pedagoške paradigme izrade kurikuluma", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 199-208, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139321. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
U radu se polazi od tvrdnje da je kurikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operativna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova osnovna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme izrade kurikuluma za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavka njegove izvrsnosti.
Ključne riječi
kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja
Hrčak ID:
139321
URI
https://hrcak.srce.hr/139321
Datum izdavanja:
19.12.2005.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 4.121
*