Skip to the main content

Review article

Nastavne strategije u interkulturalnom obrazovanju temeljene na sukobu

Hana Kasikova ; Karlovo Sveučilište u Pragu, Filozofski fakultet, Odsjek odgoja i obrazovanja Češka
Josef Valenta ; Karlovo Sveučilište u Pragu, Filozofski fakultet, Odsjek odgoja i obrazovanja Akademija izvedbenih umjetnosti u Pragu, Fakultet za kazališnu umjetnost, Odsjek za dramu u nastavi, Češka


Full text: croatian pdf 117 Kb

page 50-50

downloads: 374

cite

Full text: english pdf 237 Kb

page 37-49

downloads: 455

cite

Full text: german pdf 104 Kb

page 51-51

downloads: 284

cite


Abstract

Ovaj rad usmjeren je na pojam sukoba kao ishodišta nekoliko nastavnih strategija u sklopu takozvanog obrazovanja s pozitivnim stavom prema sukobu. Strategije se analiziraju u svjetlu poboljšanja uspjeha i rezultata, kreativnog načina rješavanja problema, napretka u spoznajnom i moralnom rasuđivanju, te povećanoj sposobnosti zauzimanja stavova, iako se najviše pozornosti posvećuje pluralističkim demokratskim stavovima učenika, interkulturalizmu i građanskim pravima. Ovdje su predstavljene dvije vrste nastavnih strategija temeljenih na sukobu: stvarne i izmišljene, uz nekoliko primjera (akademska rasprave, dramske strategije). U radu se raspravlja o čimbenicima koji utječu na stvaranje obrazovnog okruženja koje poštuje raznolikosti s obzirom na postupak primjene strategije u svakodnevnoj školskoj praksi.

Keywords

raznolikost; sukob; stvarne i izmišljene strategije; primjena

Hrčak ID:

118077

URI

https://hrcak.srce.hr/118077

Publication date:

23.5.2011.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.349 *