Review article
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju
Igor Radeka
; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju
Full text: croatian pdf 776 Kb
page 283-289
downloads: 2.456
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Accessed 4 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 283-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Accessed 04 December 2024)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 04];4(2):283-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 283-289, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Accessed: 04 December 2024]
Full text: english pdf 456 Kb
page 290-290
downloads: 312
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Accessed 4 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 283-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Accessed 04 December 2024)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 04];4(2):283-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 283-289, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Accessed: 04 December 2024]
Full text: german pdf 456 Kb
page 291-291
downloads: 249
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Accessed 4 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 283-289. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Accessed 04 December 2024)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 04];4(2):283-289. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 283-289, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Accessed: 04 December 2024]
Abstract
Ključan smjer Europske unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.
Keywords
tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik
Hrčak ID:
118297
URI
https://hrcak.srce.hr/118297
Publication date:
21.12.2007.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 5.547
*