Skip to the main content

Review article

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

Igor Radeka ; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju


Full text: croatian pdf 776 Kb

page 283-289

downloads: 2.456

cite

Full text: english pdf 456 Kb

page 290-290

downloads: 312

cite

Full text: german pdf 456 Kb

page 291-291

downloads: 249

cite


Abstract

Ključan smjer Europske unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.

Keywords

tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik

Hrčak ID:

118297

URI

https://hrcak.srce.hr/118297

Publication date:

21.12.2007.

Article data in other languages: english german

Visits: 5.547 *