Pregledni rad
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju
Igor Radeka
; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 776 Kb
str. 283-289
preuzimanja: 2.456
citiraj
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Citirano 05.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 283-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Datum pristupa: 05.12.2024.)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 05.12.2024.];4(2):283-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 283-289, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Citirano: 05.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 456 Kb
str. 290-290
preuzimanja: 312
citiraj
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Citirano 05.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 283-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Datum pristupa: 05.12.2024.)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 05.12.2024.];4(2):283-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 283-289, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Citirano: 05.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 456 Kb
str. 291-291
preuzimanja: 249
citiraj
APA 6th Edition
Radeka, I. (2007). Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 283-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
MLA 8th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. Citirano 05.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor. "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 283-289. https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
Harvard
Radeka, I. (2007). 'Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 283-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297 (Datum pristupa: 05.12.2024.)
Vancouver
Radeka I. Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 05.12.2024.];4(2):283-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297
IEEE
I. Radeka, "Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 283-289, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118297. [Citirano: 05.12.2024.]
Sažetak
Ključan smjer Europske unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.
Ključne riječi
tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik
Hrčak ID:
118297
URI
https://hrcak.srce.hr/118297
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.547
*