Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 21.12.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 21.12.2014.

Sadržaj

Puni tekst

Sign language interpreters: how the service users see them (str. 0-0)

Sanja Tarczay, Ljubica Pribanić
Izvorni znanstveni članak


Attitudes of educators and teachers regarding the implementation of inclusion in regular preschools and primary schools (str. 0-0)

Jasna Kudek Mirošević, Anka Jurčević Lozančić
Izvorni znanstveni članak


Selective perceptual-motor, musical rhythmic stimulation and graphomotor activity of a child with cerebral palsy (str. 0-0)

Tomislav Ljutić, Danijela Gros Popović, Zagorka Šikman Ljutić
Izvorni znanstveni članak


Individual and family factors of theory of mind understanding among preschool children (str. 0-0)

Iva Zrinščak, Sanja Šimleša, Gordana Kuterovac Jagodić
Izvorni znanstveni članak


Auditory processing in children with language impairment (str. 0-0)

Draženka Blaži, Marijana Balažinec, Helena Obučina
Izvorni znanstveni članak


Orofacial abilities of children who stutter (str. 0-0)

Senka Sardelić, Emica Farago, Martina Berišić
Izvorni znanstveni članak


The validation of the Croatian version of the socio-emotional well-being and resilience scale in preschool children (str. 0-0)

Sanja Tatalović Vorkapić, Darko Lončarić
Prethodno priopćenje


The social inclusion of elderly people with disabilities into the community (str. 0-0)

Zdravka Leutar, Ana Štambuk, Marina Mijatović
Stručni rad


Prikaz projekcije filmova o osobama s invaliditetom (str. 134-135)

Andrea Čavara, Marko Gerić
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 40.371 *