Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 23.11.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 21.11.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Sadržaj (str. 441-441)

Abstract (str. 441-441)


Ostalo


The Double Pendulum of History. Vuk-Pavlović’s Philosophy of History (str. 455-455)

Tvrtko Jolić
Izvorni znanstveni članak


Marković’s Critique of Hegel’s Logic (str. 457-468)

Bojan Marotti
Izvorni znanstveni članak


Existential, Instrumental and Cyber Spaces as Ontological Modi of Human Being (str. 485-498)

Lubov E. Motorina, Veronica M. Sytnik
Prethodno priopćenje


Works of Art in the Teaching of Religious Education (str. 546-546)

Dubravka Kuščević, Marija Brajčić
Izvorni znanstveni članak


Designing an Inclusive Educational Process: Preschool and Primary School Teachers’ Self-assessment (str. 560-560)

Jasna Kudek Mirošević, Daria Tot, Anka Jurčević Lozančić
Izvorni znanstveni članak


Understanding Vulnerability – Towards a Systematic and Concise Discourse (str. 592-592)

Martina Vuk
Izvorni znanstveni članak


Application and Potential of the Concept of Social Innovations in the Work of Caritas in Croatia (str. 608-608)

Zdenko Babić, Tereza Buconić
Izvorni znanstveni članak


Does the Sermon on the Mount include an ecological message? (str. 609-622)

Marian Machinek
Izvorni znanstveni članak


Importance of Storytelling: How to Create More Resilient Cultural Heritage? (str. 653-667)

Mirna Karzen, Damir Demonja
Izvorni znanstveni članak


Rezenzenti, br. 1 - 3, god. 2020. (str. 674-674)


Ostalo


Posjeta: 41.020 *