Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 18.05.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 14.07.2022.

Sadržaj

Puni tekst

Content (str. 4-5)

Sadržaj (str. 4-5)


Ostalo


Foreword (str. 6-7)

Uvodnik (str. 6-7)


Uvodnik


Realno pozicioniranje vrijednosnih opredjeljenja učitelja (str. 9-36)

Žana Bojović, Danijela Vasilijević, Danijela Sudzilovski
Izvorni znanstveni članak


Strateški cilj Hrvatskoga jezika u srednjoj školi od 70-ih g. XX. st. do 2020. godine (str. 37-68)

Zdenka Burda, Marko Alerić
Izvorni znanstveni članak


Povezanost akademskih postignuća i tjelesnoga fitnesa kod djece u predadolescentnoj dobi (str. 97-126)

Črtomir Matejek, Jurij Planinšec
Izvorni znanstveni članak


Odnos učenika prema lektiri i čitanju: percepcija učenika i nastavnika u zagrebačkim srednjim školama (str. 127-160)

Jelena Pavičić Vukičević, Marko Prpić, Irena Cajner Mraović
Izvorni znanstveni članak


Razvoj skale za procjenu obilježja suradničkoga učenja u nastavi jezika (str. 189-234)

Marina Semiz, Radovan Antonijević
Izvorni znanstveni članak


Metodički pristup pisanju terapijske bajke: implikacije za obrazovanje budućih odgajatelja (str. 271-296)

Aleksandra Šindić, Tamara Pribišev Belesin, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Barbara Baloh
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 13.785 *