Skip to the main content
  • Publication date: 27.12.2024.
  • Published on HRČAK: 02.04.2025.

Table of contents

Full text

FOREWORD / UVODNIK (page 1050-1051)

UVODNIK (page 1050-1051)

N N
Editorial


Unaprjeđenje nastave algebre pomoću imaginarnih dijaloga: analiza načina na koje budući nastavnici objašnjavaju gradivo učenicima (page 1155-1213)

Tuğba Baran Kaya, sedef celik-demirci, ümit kul
Original scientific paper


Uvjerenja učitelja o poučavanju učenika s ADHD-om (page 1329-1367)

Davor Vukelić, Nataša Vlah
Review article


Utjecaj ispitne anksioznosti na akademska postignuća studenata: mjerenje, čimbenici rizika i intervencije (page 1425-1459)

Dejan Živanović, Jovan Javorac, Josip Bošnjaković, Andrijana Mikić, Vesna Mijatović Jovin, Sonja Peričević Medić, Hajdana Glomazić
Review article


Visits: 4.745 *