Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.06.2005.
  • Objavljen na Hrčku: 12.05.2017.

Sadržaj

Puni tekst

POSTOJEĆE STANJE ORGANIZIRANOSTI POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA (str. 23-33)

Vlado Galičić
Prethodno priopćenje


KVALITETA USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE (str. 47-67)

Suzana Marković
Prethodno priopćenje


PREGLED RAČUNOVODSTVENIH METODA OBUHVAĆANJA LIZINGA (str. 101-119)

Dubravka Vlašić
Prethodno priopćenje


UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (str. 121-133)

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Prethodno priopćenje


PROCJENJIVANJE RADNE USPJEŠNOSTI U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (str. 135-143)

Krstina Črnjar
Prethodno priopćenje


KVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (str. 179-191)

Suzana Marković
Prethodno priopćenje


ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE (str. 193-206)

Helga Maškarin
Prethodno priopćenje


REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE (str. 239-249)

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Prethodno priopćenje


FAKTORI PRODUKTIVNOSTI RADA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE (str. 251-262)

Kristina Črnjar
Prethodno priopćenje


PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA (str. 265-274)

Vlado Galičić
Prethodno priopćenje


MODEL UVOĐENJA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA U HOTELSKU INDUSTRIJU (str. 275-300)

Sandra Janković
Prethodno priopćenje


KVALITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (str. 301-312)

Suzana Marković
Prethodno priopćenje


MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA (str. 313-324)

Helga Maškarin
Prethodno priopćenje


PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE (str. 357-372)

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Prethodno priopćenje


UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA (str. 373-381)

Kristina Črnjar
Prethodno priopćenje


Posjeta: 63.172 *