Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.12.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 30.12.2022.

Sadržaj

Puni tekst

ATTITUDES TOWARDS SHAME AND FEAR OF PUBLIC SPEAKING (str. 21-38)

Lidija Bakota, Milana Marić Čekić
Izvorni znanstveni članak


STRUCTURE VALIDATION OF THE CROATIAN VERSION OF THE MEASURES OF STRESSORS AND SUPPORTS FOR TEACHERS QUESTIONNAIRE (MOST (str. 39-52)

Toni Maglica, Ina Reić, Maja Ljubetić
Izvorni znanstveni članak


PSIHOLOGIJA UČENIKA KOJI UČE JEZIK: KONCEPCIJE I KONSTRUKCIJE SEBE (SAMOMOTIVACIJA) (str. 73-90)

Abdul Raham Omar, Mirna Harwood, Hilmiye Konuralp
Prethodno priopćenje


PARENTAL INVOLVEMENT IN DEVELOPMENT OF SCHOOL READINESS (str. 91-110)

Katarina Matijević
Prethodno priopćenje


ACCESSIBLE AND INCLUSIVE RESEARCH WITH PEOPLE WITH DISABILITIES (str. 125-146)

Natalija Lisak Šegota
Pregledni rad


MEDIA INFLUENCE ON CHILDREN OF EARLY AND PRESCHOOL AGE (str. 147-160)

Martina Jularić
Pregledni rad


EXPLORING SEVENTH AND EIGHTH-GRADE STUDENTS PRACTICAL LIFE SKILLS (str. 161-180)

Karolina Doutlik, Tanja Maltar Okun
Stručni rad


Maryanne Wolf ČITATELJU, VRATI SE KUĆI. ČITATELJSKI MOZAK U DIGITALNOM SVIJETU (str. 187-188)

Katarina Božučanin
Recenzija, prikaz


Posjeta: 19.636 *