Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI

Marta Ljubešić ; Fakultet za defektologiju, Zagreb
Draženka Blaži ; Fakultet za defektologiju, Zagreb
Natalija Bolfan-Stošić ; Fakultet za defektologiju, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 4.215 Kb

str. 17-37

preuzimanja: 987

citiraj


Sažetak

U radu se razmatra problem stručnog nazivlja za poremećaj u usvajanju jezika kad jezična razvijenost ne odgovara razvojnom stupnju djeteta u drugim područjima, te se predlaže termin posebne jezične teškoće koji je uobičajen u engleskoj i američkoj literaturi. Istraživanje posebnih jezičnih teš'oća u hrvatskom dio je većeg projekta, a u radu su prikazani rezultati učenika osnovnoškolske dobi s jezičnim teškoćama i njihovih kontrolnih vršnjaka (N1=N2=61) u dva mjerna instrumenta: zadacima ponavljanja rečenica, zadacima za prepoznavanje i ispravljanje pogrešnih nastavaka i u sposobnosti definiranja pojmova riječ i rečenica U svim mjernim postupcima učenici s posebnim jezu:rum teškoćama postizali su slabije rezultate.

Ključne riječi

posebne jezične teškoće; usvajanje jezika; logopedija

Hrčak ID:

176238

URI

https://hrcak.srce.hr/176238

Datum izdavanja:

1.3.1993.

Posjeta: 2.848 *