Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Učinci inovacijskih aktivnosti u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj

Ljiljana Božić
Sonja Radas


Puni tekst: hrvatski pdf 189 Kb

str. 30-49

preuzimanja: 3.703

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 75 Kb

str. 30-49

preuzimanja: 366

citiraj


Sažetak

Krajnji cilj inovacije je poboljšanje poslovanja. Iako se mnogo studija bavilo temom inovativnosti u malim i srednjim poduzećima, analitičko proučavanje poslovnih učinaka inovacijskih aktivnosti je bilo zanemareno. Kako učinci inovacijskih aktivnosti ovise o karakteristikama tvrtke, u ovom radu želimo istražiti o kojim faktorima ovisi postizanje dobrih učinaka. Pri tome razmatramo vlasničku strukturu tvrtke, omjer visoko obrazovanih zaposlenika, te tržište na kojem tvrtka djeluje. Ujedno uzimamo u obzir i varijable kao što su tržišna orijentacija, te varijable koje pisuju «dinamičnost» poduzeća kroz spremnost na uvođenje novih oblika strategije i organizacije. Kroz istraživanje utjecaja navedenih čimbenika na učinke inovacija, naš članak nastoji doprinijeti razumijevanju inovacija u malim i srednjim poduzećima te tako pridonijeti postojećoj literaturi.

Ključne riječi

učinci inovacija; inovacija; mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

18514

URI

https://hrcak.srce.hr/18514

Datum izdavanja:

10.7.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.254 *