Market-Tržište, Vol. 18 No. 1-2, 2006.
Prethodno priopćenje
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti
Edo Rajh
orcid.org/0000-0003-1916-5756
; Ekonomski institut, Zagreb
Ljiljana Božić
orcid.org/0000-0001-5104-7501
; Ekonomski institut, Zagreb
Sažetak
Svrha provedenog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa , i to procjenom pouzdanosti, konvergentne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijena mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice odgovara konceptualiziranoj.
Ključne riječi
sponzorstvo; mjerna ljestvica; pouzdanost; valjanost
Hrčak ID:
21977
URI
Datum izdavanja:
1.12.2006.
Posjeta: 2.486 *