Acta turistica, Vol. 22 No. 2, 2010.
Prethodno priopćenje
PRILOG NOVIM ODREDNICAMA TURISTIČKE POLITIKE U HRVATSKOJ
Nevenka Čavlek
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Mato Bartoluci
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Oliver Kesar
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanja Čižmar
; Horwath Consulting Zagreb d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Zvjezdana Hendija
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U ovom se radu kritički analiziraju utjecaji ekonomske krize i recesije na razvoj tu¬rizma u Hrvatskoj te se istražuju uzroci i posljedice njegove prenaglašene sezonalnosti u odnosu na konkurentsko okruženje. Iako istraživanja potvrđuju da postoje značajne mogućnosti ulaganja u turi¬zam Hrvatske jer se investicijski potencijal procjenjuje između 9,5 i 12 milijardi eura, potencijalna kapitalna ulaganja ne mogu se realizirati zbog brojnih prepreka za investiranje i uslijed nekonkuren¬tnog poslovnog okruženja. Značajniji pozitivni pomaci ne mogu se očekivati sve dok se u Hrvatskoj ne kreira turistička politika s jasno utvrđenim ciljevima te strategija razvoja koja će definirati mjere kojima će se ti ciljevi moći realizirati.
Ključne riječi
ekonomska kriza; sezonalnost; investicije u hotelijerstvu; turistička politika u Hrvatskoj
Hrčak ID:
70623
URI
Datum izdavanja:
1.12.2010.
Posjeta: 4.985 *