Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PRILOG NOVIM ODREDNICAMA TURISTIČKE POLITIKE U HRVATSKOJ

Nevenka Čavlek ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Mato Bartoluci ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Oliver Kesar ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanja Čižmar ; Horwath Consulting Zagreb d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Zvjezdana Hendija ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.722 Kb

str. 137-160

preuzimanja: 1.412

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.722 Kb

str. 137-160

preuzimanja: 831

citiraj


Sažetak

U ovom se radu kritički analiziraju utjecaji ekonomske krize i recesije na razvoj tu¬rizma u Hrvatskoj te se istražuju uzroci i posljedice njegove prenaglašene sezonalnosti u odnosu na konkurentsko okruženje. Iako istraživanja potvrđuju da postoje značajne mogućnosti ulaganja u turi¬zam Hrvatske jer se investicijski potencijal procjenjuje između 9,5 i 12 milijardi eura, potencijalna kapitalna ulaganja ne mogu se realizirati zbog brojnih prepreka za investiranje i uslijed nekonkuren¬tnog poslovnog okruženja. Značajniji pozitivni pomaci ne mogu se očekivati sve dok se u Hrvatskoj ne kreira turistička politika s jasno utvrđenim ciljevima te strategija razvoja koja će definirati mjere kojima će se ti ciljevi moći realizirati.

Ključne riječi

ekonomska kriza; sezonalnost; investicije u hotelijerstvu; turistička politika u Hrvatskoj

Hrčak ID:

70623

URI

https://hrcak.srce.hr/70623

Datum izdavanja:

1.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.985 *