Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

METODE ZA MJERENJE RAZLIČITIH OBLIKA PROMOCIJE PREKO INTERNETA

Saša Raletić ; Visoka škola strukovnih studija za menadžment i poslovne komunikacije iz Sremskih Karlovaca
Dragan Janjušić ; Visoka škola strukovnih studija za menadžment i poslovne komunikacije iz Sremskih Karlovaca
Neven Garača ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici


Puni tekst: hrvatski pdf 337 Kb

preuzimanja: 2.060

citiraj


Sažetak

S obzirom na korisne informacije koje se dobivaju mjerenjem efekata promotivnih aktivnosti i na njihovo rijetko provođenje, kao i na današnji značaj interneta kao promotivnog medija, predmet rada su opće i specifične metode mjerenja efekata promotivnih aktivnosti preko interneta. Cilj rada je izdvojiti najpogodnije metode za mjerenje komunikacijskih i ekonomskih efekata različitih oblika e-promocije: unapređenja prodaje, oglašavanja, direktnog marketinga, osobne prodaje i promocije „od usta do usta“. Krajnja svrha rada ogleda se u motiviranju svih poduzeća da mjere svoje promotivne efekte, putem predloženih najpogodnijih metoda za mjerenje postignutih komunikacijskih i ekonomskih efekata.

Ključne riječi

metode za mjerenje efekata promocije; e-promocija; komunikacijski ciljevi promocije; ekonomski ciljevi promocije

Hrčak ID:

116290

URI

https://hrcak.srce.hr/116290

Datum izdavanja:

20.6.2013.

Posjeta: 2.977 *