APA 6th Edition Lukaš, M. & Samardžić, D. (2015). KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA. Život i škola, LXI (1), 81-91. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/152309
MLA 8th Edition Lukaš, Mirko and Darko Samardžić. "KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA." Život i škola, vol. LXI, no. 1, 2015, pp. 81-91. https://hrcak.srce.hr/152309. Accessed 27 Feb. 2021.
Chicago 17th Edition Lukaš, Mirko and Darko Samardžić. "KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA." Život i škola LXI, no. 1 (2015): 81-91. https://hrcak.srce.hr/152309
Harvard Lukaš, M., and Samardžić, D. (2015). 'KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA', Život i škola, LXI(1), pp. 81-91. Available at: https://hrcak.srce.hr/152309 (Accessed 27 February 2021)
Vancouver Lukaš M, Samardžić D. KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA. Život i škola [Internet]. 2015 [cited 2021 February 27];LXI(1):81-91. Available from: https://hrcak.srce.hr/152309
IEEE M. Lukaš and D. Samardžić, "KOMPARATIVNA STUDIJA REFUNDIRANJA TROŠKOVA UPISA NA FAKULTETE ODABRANIH ZEMALJA SVIJETA", Život i škola, vol.LXI, no. 1, pp. 81-91, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/152309. [Accessed: 27 February 2021]
Abstracts Rad analizira razlike u načinima refundiranja troškova upisa na fakultete unutar obrazovnih sustava odabranih zemalja svijeta: Australija, Indija, Izrael, Japan, Kina i Rusija. Svrha je rada analizom zakonskih propisa utvrditi oblike financiranja upisa na visoko školstvo u navedenim zemljama. U uvodu rada donose se socio-ekonomske karakteristike poput: veličine, broja stanovnika, religijskoga opredjeljenja i političkoga uređenja. Predstavljene su vrste visoko obrazovnih institucija u istraživanim zemljama kao i predviđeni uvjeti upisa na odabrane visokoškolske ustanove. Postavljena su istraživačka pitanja kojima se želi odgovoriti na dvije odabrane kategorije kao što su uvjeti upisa i financiranje visokoškolskih sustava. Rasprava donosi interpretaciju komparativnih kategorija određenih ciljevima istraživanja. U zaključku su prikazane različitosti u načinima i uvjetima upisa na visoke škole, troškovi upisa i studentski zajmovi u promatranim zemljama kao i prikaz navedenih kategorija u Republici Hrvatskoj. Rad apostrofira specifičnosti koje izdvajaju i nude različite primjere te mogućnosti rješavanja ovoga gorućega problema u hrvatskom visokom školstvu.