hrcak mascot   Srce   HID

Review article

POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA

Bojan Morić Milovanović ; National Oilwell Wilson Inc. Houston, Sjedinjene Američke Države
Stjepan Srhoj ; Regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe (SEECEL)/Leopold-Franzens-Universität Innsbruck, Austrija
Tomislav Krišto ; Prisoje j. d. o. o. Poduzeće za edukaciju i usavršavanje studenata

Fulltext: croatian, pdf (497 KB) pages 535-563 downloads: 3.427* cite
APA 6th Edition
Morić Milovanović, B., Srhoj, S. & Krišto, T. (2016). POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa, (2), 535-563. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/171476
MLA 8th Edition
Morić Milovanović, Bojan, et al. "POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa, vol. , no. 2, 2016, pp. 535-563. https://hrcak.srce.hr/171476. Accessed 23 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition
Morić Milovanović, Bojan, Stjepan Srhoj and Tomislav Krišto. "POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa , no. 2 (2016): 535-563. https://hrcak.srce.hr/171476
Harvard
Morić Milovanović, B., Srhoj, S., and Krišto, T. (2016). 'POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA', Ekonomska misao i praksa, (2), pp. 535-563. Available at: https://hrcak.srce.hr/171476 (Accessed 23 January 2021)
Vancouver
Morić Milovanović B, Srhoj S, Krišto T. POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2016 [cited 2021 January 23];(2):535-563. Available from: https://hrcak.srce.hr/171476
IEEE
B. Morić Milovanović, S. Srhoj and T. Krišto, "POSLOVNI MODELI KAO KONCEPCIJSKI OKVIR PRISTUPA DIZAJNU POSLOVANJA SUVREMENIH PODUZEĆA", Ekonomska misao i praksa, vol., no. 2, pp. 535-563, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/171476. [Accessed: 23 January 2021]

Abstracts
Poslovni su modeli poznat, no nedovoljno istražen i nepotpuno definiran koncept u ekonomskoj literaturi. Suvremeni pristup promatra poslovni model kao alat koji pomaže pri razumijevanju, vizualiziranju i komuniciranju suštine poslovanja interesno-utjecajnim skupinama. Poslovni model predstavlja iznimno koristan koncept jer poduzetnici i menadžeri u velikom broju slučajeva nisu u potpunosti sposobni objasniti kompleksnost poslovnih odrednica i elemenata na razumljiv način interesno-utjecajnim skupinama. Stoga je svrha ovog članka pružiti pregled najznačajnijih teoretskih odrednica i područja istraživanja o poslovnim modelima, detaljno prikazati razne pristupe proučavanja poslovnih modela, usustaviti gradivne elemente poslovnog modela te zatim predložiti ključne elemente koncepta poslovnog modela, kao i zajedničku definiciju koncepta. U članku je prikazana uloga strategije za oblikovanje poslovnih modela te naglašena važnost inoviranja poslovnog modela, pri čemu se proces inoviranja novog poslovnog modela odnosi na dizajniranje poslovnog modela, dok se modifikacija postojećeg poslovnog modela naziva rekonfiguriranjem poslovnog modela.

Keywords
poslovni model; elementi poslovnog modela; strategija; inovacije

Hrčak ID: 171476

URI
https://hrcak.srce.hr/171476

Visits: 4.721 *