hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala

Nina Ožegović

Puni tekst: hrvatski, pdf (357 KB) str. 2101-2114 preuzimanja: 417* citiraj
APA 6th Edition
Ožegović, N. (2018). (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala. In medias res, 7 (13), 2101-2114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/205780
MLA 8th Edition
Ožegović, Nina. "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala." In medias res, vol. 7, br. 13, 2018, str. 2101-2114. https://hrcak.srce.hr/205780. Citirano 08.12.2021.
Chicago 17th Edition
Ožegović, Nina. "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala." In medias res 7, br. 13 (2018): 2101-2114. https://hrcak.srce.hr/205780
Harvard
Ožegović, N. (2018). '(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala', In medias res, 7(13), str. 2101-2114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/205780 (Datum pristupa: 08.12.2021.)
Vancouver
Ožegović N. (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala. In medias res [Internet]. 2018 [pristupljeno 08.12.2021.];7(13):2101-2114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/205780
IEEE
N. Ožegović, "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala", In medias res, vol.7, br. 13, str. 2101-2114, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/205780. [Citirano: 08.12.2021.]

Sažetak
Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipulacije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko strategije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.

Ključne riječi
mediji; tranzicija; modeli reprezentacije; profit; politička manipulacija; trivijalizacija sadržaja

Hrčak ID: 205780

URI
https://hrcak.srce.hr/205780

[engleski]

Posjeta: 755 *