hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA

Željko Senković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6831-6130 ; Filozofski fakulet, Osijek

Fulltext: croatian, pdf (282 KB) pages 62-69 downloads: 3.170* cite
APA 6th Edition
Senković, Ž. (2007). ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA. Život i škola, LIII (17), 62-69. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/20875
MLA 8th Edition
Senković, Željko. "ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA." Život i škola, vol. LIII, no. 17, 2007, pp. 62-69. https://hrcak.srce.hr/20875. Accessed 25 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Senković, Željko. "ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA." Život i škola LIII, no. 17 (2007): 62-69. https://hrcak.srce.hr/20875
Harvard
Senković, Ž. (2007). 'ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA', Život i škola, LIII(17), pp. 62-69. Available at: https://hrcak.srce.hr/20875 (Accessed 25 September 2021)
Vancouver
Senković Ž. ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA. Život i škola [Internet]. 2007 [cited 2021 September 25];LIII(17):62-69. Available from: https://hrcak.srce.hr/20875
IEEE
Ž. Senković, "ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA", Život i škola, vol.LIII, no. 17, pp. 62-69, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/20875. [Accessed: 25 September 2021]

Abstracts
Autor u ovome članku razmatra empirijsko-antropološke teze o čovjekovoj nedostatnosti koje ga čine najproblematičnijim bićem u svijetu. Čovjek se, za razliku od svih drugih bića, ne može održati iz vlastitog biološkog potencijala nego mora učiti, stvarati kulturu i biti «biće odgoja». Međutim, čovjekova manjkavost ujedno je i šansa da od sebe nešto učini, da kroz odgoj dobije svoje pravo određenje.

Keywords
čovjek; antropologija; Gehlen; kultura; odgoj

Hrčak ID: 20875

URI
https://hrcak.srce.hr/20875

[english]

Visits: 5.848 *