hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije

Snježana Rađa ; Osnovna škola Don Lovre Katića, Solin

Fulltext: croatian, pdf (231 KB) pages 165-174 downloads: 634* cite
APA 6th Edition
Rađa, S. (2010). Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije. MediAnali, 4 (8), 165-174. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/65469
MLA 8th Edition
Rađa, Snježana. "Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije." MediAnali, vol. 4, no. 8, 2010, pp. 165-174. https://hrcak.srce.hr/65469. Accessed 22 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Rađa, Snježana. "Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije." MediAnali 4, no. 8 (2010): 165-174. https://hrcak.srce.hr/65469
Harvard
Rađa, S. (2010). 'Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije', MediAnali, 4(8), pp. 165-174. Available at: https://hrcak.srce.hr/65469 (Accessed 22 September 2021)
Vancouver
Rađa S. Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije. MediAnali [Internet]. 2010 [cited 2021 September 22];4(8):165-174. Available from: https://hrcak.srce.hr/65469
IEEE
S. Rađa, "Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije", MediAnali, vol.4, no. 8, pp. 165-174, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/65469. [Accessed: 22 September 2021]

Abstracts
Istraživački problem glasi kojim prioritetom učenici osnovnih i srednjih škola u Splitsko-dalmatinskoj županiji koriste medije u slobodnom vremenu i usporediti rezultate sa svjetskom literaturom. Dobiveni rezultati mogu biti smjernice u kreiranju učeničkog slobodnog vremena. Na anonimnu anketu odgovorilo je 449 osnovaca i 239 srednjoškolaca. Zastupljena su bila oba spola u dobi od 12 do 18 godina. Pitanja su bila o korištenju medija u slobodnom vremenu za: učenje, čitanje, igranje, glazbu i televiziju. Podaci su grupirani i statistički obrađeni. Postotak osnovaca koji koriste medije za: učenje 5,9%, čitanje 9,2%, igranje 20,4%, slušanje glazbe 31,7% i gledanje televizije 32,8%. Postotak srednjoškolaca koji koriste medije za: učenje 5%, čitanje 8,7%, igranje 10,4%, glazbu 41% i gledaju televiziju 34,9%. Najveći postotak adolescenta 64,5%, gleda televiziju i sluša glazbu. Učenici su česti konzumenti medija. Zbog toga su mediji suodgovorni za odgoj i budući život mladih.

Keywords
adolescenti; slobodno vrijeme; mediji; televizija; glazba

Hrčak ID: 65469

URI
https://hrcak.srce.hr/65469

Visits: 1.278 *